Rozwijanie kultury uczenia się w środowisku pracy cz. 5

width=300

Czat nr 4

Czwarty czat dotyczył praktyk kognitywnych. Film na YouTube i odpowiednie artykuły zostały udostępnione przed czatem, aby wyjaśnić koncepcję, a kurator użył ankiety na Twitterze, aby ustalić jakie przekonania mają uczestnicy. W dyskusji wzięły udział cztery tematy: znaczenie refleksji, wspieranie uczniów w praktyce, równoważenie podwójnych ról nauczyciela i współpracownika oraz rozwijanie umiejętności myślenia w uczniach skoncentrowanych na rozwiązaniach. Jeden z uczestników ujawnił negatywne konotacje refleksji, również opisane przez Hannigan. Uczestnicy wezwali do stworzenia indywidualnych ram refleksyjnych, wykorzystania modelowania do wspierania uczenia się w miejscu pracy, korzystania z coachingu i spłaszczania hierarchii . Ponownie narracja okazała się ważną techniką.
[więcej w: zrost opłucnowy, oddychanie tkankowe, wstrząs pourazowy ]

Dodaj komentarz